Västerås here I come!

Pratade med Emma nyss. Hon tjatade på mig att jag skulle åka till henne i västerås imorgon och vara med henne och sova över där. Haha, jag hade i princip inget val för hon typ övertalade mig. Skumt^^ Men skoj som fan. Undrar varför hon var så på? Har hon nå fuffens på gång må tro? Ska hon para ihop mig med en snygg HH? HockeyHunk från västerås IK? Jag vettefan. Till V-ås ska jag iaf. Så efter skolan tar jag mitt pick å pack å våldgästar Emma. Hoppas vi hittar på nåt mysigt, kanske julhandla lite? Jag måste iaf plugga lite inför provet när jag är där, men de fixar jag väl. Så, nu vet ni hur min morgon eftermiddag kommer att se ut. Nu är jag så sjukt kissnödig, och väldigt stolt över mig själv. Har suttit i ett antal timmar nu och svarat klart på alla instuderingsfråga inför provet. Känns otroligt skönt faktiskt! Nu kan jag börja fokusera på att plugga in skiten också. Hehe. Ska ta en snabbdusch (kall sådan) och ha i silvershampoo i håret å låta det sitta i medans jag packar inför morgondagen. Ha´t bra alla vänner och alla andra som jag inte känner! Goodnight!


Kommentarer
Postat av: nett

DIN SYSTER! :O

2008-12-10 @ 09:18:01
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0