Bara för att jag inte har något annat att skriva om

Jusste. Ska berätta lite kort om gårdagen, bara för att jag inte har något bättre för mig :). Kom till skolan, 15 mi försent som vanligt på grund av de där j**** bussarna. Hade naturkunskap där vi pratade om sex, hehe roliga diskussioner uppkom i alla fall i klassrummet och det blev en bra blandning av goda skratt och intressant fakta jag inte hade någon aning om. Vår lärare lärde oss ett roligt ord. Haha, VINBALLE! Haha , det är när killar blir tilfäligt impotenta av för mycket alkohol, vi skrattade gott. Samma när hon pratade om ordet  "onani", om att det förr i tiden ansågs som syndigt och att man fick svarta naglar om man höll på med det. Då kom jag på mig själv sitta och pilla på en finne i ansiktet eller nåt och insag att mina naglar var kolsvarta! Hahah, tror du att vi skrattade åt mig då eller? Haha, Baran sa: Tack för den "trevliga" informationen, och då skarattade alla ännu mer! Haha, ja bjöd iaf alla på ett gott skratt.

På andra lektionen som var arbetsmiljö och säkerhet skulle vi kolla på en film! Jippi tänkte alla, ha. Det var en gammal svensk stumfilm typ och arbete genom tiderna. Fyfan, efter 1 min insåg jag att jag aldrig skulle kunna hålla mig vaken till filmen så jag la mig med huvudet på bordet, täckte hela mig med jackan och, JA, SOMNDADE! Tungt också, jag drömde och allting, sen en timme senare armbågade Frida mig i sidan å sa att filmen var slut. Snacka om att jag var groggy resten av dagen. Aldrig somnat så djupt på en lektion förr.. Efter skolan gick jag, Milla och Frida och fikade på det vanliga stället. Coffehouse by George. Jag drack ett glas vatten och åt världens godaste kladdkaka med grädde, milla en chockladboll å Frida en toscakaka. Mumsigt var det i alla fall, tack flickor för fikasällskapet! Nej, nu MÅSTE jag försöka få klart ett arbete innan jag totalt lessnar ur. Vi hörs ikväll om inte tidigare! :) Bye!

Kommentarer
Postat av: cathi

du är utmanad, hehehheheh! kolla min blogg:) PUZZ

2008-11-07 @ 12:56:09
URL: http://cathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0