Fuck

Fan, jag börjar bli riktigt sjuk... Jag vill och har verkligen inte tid med att vara sjuk,,, Usch... Ont som fan i huvet, seg, börjar få feber,,, Fan, jag kan inte vara suk nu på grund av många anledningar.. Kan bara inte... Inget bra på tv e de, å godis sugen e ja oxå...  Llivet är verkligen jobbigt nu (jag vet att de är värsta I-landsproblemet) men vafan, låt mig gnälla lite. Jag är ju ändå så bra på det! De kallar mig för Klagus i skolan så. Tror nästan att det är det de kommer skriva på mitt band som alla ska ha på slutskivan... Antingen Klassen Klagus, Klassens Neggo, Klassens Freak, Klassens Tjuriga, Klassen Schitzo? Jag Lovar att det är något av det. Vad får jag om jag har rätt?  haha. Nej nu ska jag knarka lite ipren och kanske värma på nån mat? Eller vad säger ni? Happ, nåt blir det i alla fall. Sköt om er, eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0