Fyfan va ovärt!

Hej alla trogna missroo fans ;). Nu en ja tillbaka här igen för att skriva massa onödigheter. Gick upp tidigt som fan in morse för att hinna plugga till det prov vi skulle ha på morgonen, konstigt nog är jag nästan i tid till skolan när jag sitter på skolbussen. Ha. Tyckte jag var duktigt som inte sovit en blund på bussen utan pluggat som ett as. Så ringer Frida. Gissa vad hon säger? " Ja, du kan ju åke hem igen" Precis när jag kommit fram till skolan, Tydligen är båda våra lärare hemma med sjuka barn. Vad är oddsen? Jag kom från skolbussen på ena sidan av skolan, knatar till skolan, igenom  den och ut igen. Så jävla surt. Fick vänta en timme på stan för att sedan ta kvart över 10 bussen hem iigen. Jaja, smällar man får ta när man valt att plugga i uppsala. Nu har jag just ätit soppa och druckit färskpressad äppeljuice. Nu e de plugg som gäller. Ska ju hålla mitt fucking tal imorgon, hur nu det kommer gå. Det vete gudarna asså. :P Nu ska här dunkas musik och skrivas tal. Bye!

Kommentarer
Postat av: Cathi

det är ju mer nytta än vad jag har gjort idag iallafall :P har nötat minst 10 oc. avsnitt eller något sånt.

2008-11-27 @ 15:27:20
URL: http://cathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0