Hylling till, vadå?

Nu sitter jag på min Svenska C lektion, ska skriva ett hyllningstal.... Vafan ska de handla om? Några tips? Läraren sa att jag iaf kommer klara kusren om jag lämnar in de 2 restupgifterna jag har kvar, så de e bara att köra hårt så ska denna kurs gå vägen den med. Idag ska jag förlja med stackars Nett till tandis.. Hon e livrädd och jag ska vara där och hålla henne i handen vilket jag lovat sen länge tillbaka, när jag är där ska ja passa på att fixa tid för undersökning till mig med. Inte för att jag tror att jag har några hål utan för att de tydligen hade försökt fått tag på mig förra veckan utan framgång. Imorgon ska jag få låna Emmas bil till skolan, så skönt :), slippa busshelvetet för en gångs skull. Efter tandläkarbesöket idag ska jag hem å försöka vrålplugga, jag är seriös, jag måste verkligen idag.... Sista chansen nästan. Jaja back to work. Ha´t bra allihopa. Hörs om ett litet tag, då kommer jag fömodligen sitta och gnälla på Morgans lektion. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0