Jaha, så var man här igen då

Fuck You. Så nu har jag sagt det. skönt! :)

I alla fall. Nu sitter jag här med det där jävla nationella talet i svenska b. eller egentligen finns det inte än. Har inte ens uppfunnit ämnet till det. fan alltså. Vad livet känns surt ibland.... Ibland`? rätt ofta föruom på fredagarna då festen är i full gång ;).... Nej men seriöst... Varför sitter jag här med ett tomt ark klockan 18:57 på söndagskvällen? Det kan jag faktiskt inte svara på om jag ska vara ärlig... Ska inte sitta här och skriva ett blogginlägg egentligen jag vet? Men vafan, det är ju mycket enklare än att skriva nåt man får betyg på. För här finns inga betyg, inga normer, inga krav. Det är just därför det blir så många meningslösa inlägg... Ändå så har jag runt 25 stycken tappra läsare om dagen, har ni inget bättre för er? ;) Nej skämt å sido.... Nej, tillbaka till att stirra på ett tomt papper.... Nästa gång jag skriver är jag antingen färdig med talet... eller så är jag inte det... Hehe... Så, hejdå så länge... Vänta med spänning på resultatet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0