Missförstådd, sömnbrist, 00:15

Slapp söndag? Skulle först skriva det men kom sen på att en inte alls har varit särskilt slapp. Gick å la mig runt 4 imorse, vaknade 11 å körde ner pappa och Daniel för att de skulle plocka ihop efter giget igår. Sen ringde Emil och Hanell och ville ha skjuts hem från Hummelsta, så jag pallrade mig till godisstoppet och tillbaka med 3 tjockisar. Ett stopp på donken hann vi med. När jag droppat Emil å Johanna åkte jag hem för att inse att pappa hade hemnyckeln. så jag fick vänta ett tag på honom. Sen var det bara hem å vända, tillbaka till Hanell sen vart det Kista med tjejerna. Jag, Jessica, Hanell, emma, Cathi, Frida och Fridas lillasyster Julia vart det som följde med. Madagascar två visades på duken. sinnesjukt vilken rolig film. skrattade tills jag grät ett antal gånger. Efter detta, roliga? biobesök fick jag nu höra att jag gjort mig ovän med minst 2 av flickorna i gänget. Inte kul, missförtsånd sas vara problemet. Tolkningsfrågor tänker jag iaf inte be om ursäkt för, allt jag kan säga var att det skedde ett stort fett missförstånd från tjejerna och det var tokigt.

Nu sitter jag här, trött som ett as, fattig och hatad av de flesta. Kul? Nej, inte så värst iaf. Snart stundar en massa födelsedagar där man ska bidra med pengar som inte finns också. Känns ju lagom kul att ge pengar till människor som verkligen gillar mig och uppskattar mej! (ironi) Nej, mitt stöd kan ni glömma av måååånga anledningar.

Nu ska jag sova. Orkar inte sikuttera med mig själv, blir bara förbannad då. det slutar aldrig bra. Iofs så blir aldrig något jag gör bra hur mycket jag än försöker blir jag missförstådd. Tamefan överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0