Nu e de bara bilen som fattas...

Japp, fixade lappen idag! Vilket är oerhört skönt, nu innan de blir vinter å så. Som sagt, de e bara bilen som fattas :P... Men i alla fall, nu har jag kortet å kan låna bil om de så behövs, frågade leffe om han ville låna ut sin lilla clio imorgon men han va tvungen att ha den själv :/ förståligt men trist... Slutar halv 5 imorgon och måste vänta till kl 6 innan jag kan åka hem för att det där jävla UL har dragit in typ alla bussar.. Hade jag haft bilen hade jag varit hemma klockan 5 istället för kl 7... Sånt e livet.. Måste hitta ett helgjobb så jag har råd att köpa egen bil en vacker dag :)..

Funderar på om ja ska cykla ner till centrum å köpa lite godis för att jag tycker att jag kan unna mig det såhär idag när jag klarat körkortet.. Men vi får se, det är ju inte så nyttigt direkt...  Jaja, nu ska ja dö vidare här hemma. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0