Onödig resväg i snöstormen

Snökaos! Ahh, blir tokig. Fattar inte varför jag åkte till skolan idag, kommer 2 timmar försent på grund av de där jävla bussarna och all snö, sen ska man ju till tandläkaren kl 3 så de e bara att åka hemåt snart, om jag nu kommer hem vill säga.. Fy å usch vad kallt det är. Dum som jag är har jag trasiga byxor och converse på mig idag, det är inte att rekomendera kan jag bara tala om. Skönt iaf, fick skjuta upp min radiosändning till efter jullovet och imorgon är vi lediga från historian vilket betyder en liten sovmorgon :). Ska snart pulsa ut genom snön till bussen, måste när jag kommer hem brumma å borsta tänderna så man är fräsch när man kommer till tandis. Ont i magen har jag, eller är illamående av lunchen tror jag. Vetefan va det var jag åt... Men nu ska jag försöka göra något vettigt av lektionen som är kvar. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0