Lördag igen.

Igår vart de en helt okej kväll. Förfest hos Chanel som vanligt sen vart de rilles. Träffade en del roliga människor där. Haha. Kom nyss hem, ätit en massa snabbmakaroner med ketchup. Mumsie! Var nyss å körde pappa å hans västkust/musiker kompis upp till repning. Fick köra fina bilen :) Stooor svart BMW med drag i. Annat än lilla clion ;) fast den e fin den med. Nu ska ja slappa en stund, sen duscha och städa lite här hemma. Funderar på att dra ner till centrum en sväng å köpa något gott kanske? jag vet inte. Får se vad som händer.

Igår var en bra kväll kom jag på. Den fick mig att helt glömma dig. Skönt, nu finns du inte i mina drömmar och tankar längre. Du visade tydligt vad jag betydde för dig och det är jag tacksam över, allt jag ville hela tiden var att du skulle vara ärlig och detta var väl det närmaste du kunde komma. Tack iaf för det, nu behöver jag inte ödsla tid på dej något mer. Haha, vilket jag aldrig skulle gjort förressten.

Ikväll blir det jobb jobb jobb. Mellan 8 och 1 på en spelning här i bålsta. Chaufför för kvällen lär jag ju bli också vilket jag inte har något emot. Imorgon har jag lust att dra till kista å kolla på madagaskar 2. Nån som e på???? :D

Jaja nu ska ja inte plåga er mer. Vi kanske hörs om ett tag. Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Cathi

åh.. madagaskar 2.. bjussar du eller?:D jag är fan pank som en jude.

2008-11-29 @ 13:32:04
URL: http://cathi.blogg.se/
Postat av: Cathi

haha! :D aj det borde vi kunna.. skulle vara najs med biooo:)

2008-11-29 @ 13:36:26
URL: http://cathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0