CV, löshår & 8 passionsfrukter i magen

Sitter och degar. Fuderar på vad jag ska hålla mitt muntliga anförande i NP i Svenska B om.... Svårt det där att komma på. Sen har jag andra saker att fixa också, men de orkar jag inte tänka på för tillfället. Väntar på at Emster ska ringa när hon är klar med sitt CV, då ska jag förmodligen följa med henne till en frisösalong i Upplands- Väsby där hon ska söka jobb. Men just nu sitter jag och skrive mitt egna CV och personliga brev, eller skriver om i alla fall. Det ska lämnas in till Svenska C imorgon. Usch. Sitter här och äter passionsfrukter och dricker tranbärsjuice :) Mums. Tänker på dej lite då och då, vet inte direkt varför, men så är det i alla fall...
Kan inte heller sluta att tänka på helgen som kommer och dess påhitt. Vad händer? Hanell kanske fixar nåt? ;) Det är hon bra på! Pratade nyss med emma btw, hon skulle inte till salongen ikväll, pch hon han förmodligen inte träffa mig heller... :/... Hon skulle förlånga håret tydligen. Jaja, får väl sitta här på mitt feta arsle ett tag till å dega eftersom alla verkar undvika mig,.. Så kan det va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0