Alla pratar om det...

Tänker inte prata om nationella provet jag hadde idag eftersom det är det enda alla pratar om och skriver på bloggen. Så ja struntar i de...

I alla fall, kom hem för en halvtimme sen typ, så skönt! Länge sen man var hemma kl 2. Normallt sett e ja inte hemma före 18:00 liksom. Nu bara sitter jag och fryser (tror jag börjar bli förkyld), dricker en kopp earl grey å kollar tv. Känner mig så liten å ensam faktiskt (vadå tycka synd om sig själv ;) Skulle inte sitta fel med en fet påse godis, en bra film, en stor säng med duntäcke och en kompis att dela detta med :)! blä, u drack ja upp de sista teét, smakade bara honung, fy va sött,. ja ja...Imorgon på naturkunskapen kommer några å ska prata om kösnsjukdomar tror jag, paralelllklassen hade iaf fått se på riktigt snuskigabilder så de höll på att spy sa de.. antar att vi ska göra samma sak... Jaja, det är något jag får utstå då, inte nu... Ska nog vila en stund tror jag så ja orkar se på tv ikväll :P... Vi hörs om ett tag. Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0