Måndagar sucks

Usch, jag mår verkligen piss idag. Nackspärr, hostar och hängig som fan. sov till kl 1 och var lika död iaf. Kvällen igår var trevlig, kollade på film hos en kompis, Fightclub it was :). Lagom trött när jag kom hem, somnade som en klubbad jävla säl. Idag har jag egentligen sjukt mycket att göra. Usch jag vill inte. 1. Historia uppgift, fakta +diskussions del 2. Svenska C- Pathos text + textanalys 3. Planera mitt egna radioprogram 4. Naturkunskapläxa 5. Ja det var typ det viktigaste. Känner att jag måste ta en alvedon eller nåt innan jag ens orkar börja tänka på läxorna. Jaja. Hejdå alla människor. Looks like manda has fullt upp all day lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0