What you can't have is the thing you want

What you can´t and should not get is what you want. Är det inte alltid lite så? Det omöjliga och dåliga är det man törstar efter? Är  i den situationen igen, även fast jag inte vill. Kan inte sluta tänka på dej. Usch, i tankarna, i drömmarna, tamefan överallt dyker du upp. Varför? För att jag antagligen har problem, med nåt. Vill inte ha det såhär. Varför kan jag inte bara hitta den perfekta och nöja mig med det? Jag nöjer mig aldrig. Aldrig! VArför kan jag inte bara vara nöjd för en gångs skull, vara nöjd med mig själv och min situation? Jag vet varför, för jag är inte som andra. Jag är speciell, knepig och ja. Jag är ju fan Amanda, dotter till Janne Lidström och Cecilia Roo. Varför skulle jag bli normal liksom? Nej det skulle vara konstigt om så var fallet. Nu är det ju inte det och här sitter jag och vill ha dej, really bad. Jobbigt, vill inte, får inte, kan inte. Nej nej nej! Måste sluta tänka, vilket är svårt... Å, nu kom The killers och Mr Brightside i högtalarna, fan. Låtern handlar typ om, MIG? Helt sjukt. Vad är detta? En sten i bröstet trycker, det gör ont, när den trycker... Pulsen från mitt hjärta strålar och gör ont. Hjärnar värker, hjärtat lika så... Alltså, jag mår bra. men jag tänker för mycket, thats it, eller hur? Jo vi säger så... Bye-
,

Kommentarer
Postat av: jessica

vad händer ikväll amanda? ja e så sjukt fest sugen.

2008-11-22 @ 14:19:26
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har du skrivit om?

2008-11-22 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0