Dans på höga höjder och bakfylleprov

Igår var jag, Milla, Frida och Alex ute. Milla fyllde 18 i tisdags så hon kunde inte berga sig. så en supertaggad Millrill och 3 mindre taggade bestämde sig för att  på Onsdag smäller det. Men de blev superduperkul! Jag ska berätta i korta drag om kvällen. Så håll i er, detta kommer gå fort....

Hem från skolan 14:30. Kom in i  Millas junderbara lägenhet, träffade lilla Cleo, åkte till Enköping 16:42 kom hem från Enköping 19:30. Cykla hem till Milla, turboduscha, slängde i oss sallad, tog cykeln för att rejsa till Frida kl 21:00. Bråttom! Kort kjol+lårhöga stövlar= ingen bra kombination. Inte bara att ja blev svettig innan vi kom fram så såg jag ut som en billig hora där jag cykla, med en kjol som åkte upp å visade hela heligheten och lårhöga skinnstövlar på benen kunde vår cykeltur tolkats på mmånga olika sätt. anyhow. Hemma hos Frida bokstavligt talat kastade ja på mig smink och hällde i mig vin. De andra var redan skit taggade. Tihi* Full Frida+ Magont + balkong på 5;e våningen= bad and slimy combination! Haha love you gumman! Sen vart de people. Cosmopolitan, dansa, frisk luft, dansa. Föressten, när vi kom dit var det så assugig musik. Så jag gick upp till DJ:n å sa till. Haha! Önskade att han skulle spela dancehall istället för jävla 90 - tals RnB. Så vips kom låtar som Lady Gaga, Radar, Infinity! Grymt! Eh, de var en skitkul kväll! Tacl för det. Vid halv 2 tiden stapplade ja å milla oss hem å somna runt halv 3. Kl 7 morgonen därpå gick vi upp. Haha milla var packad när hon vaknade och om 1 timme skulle vi skriva prov! Hah klockrent! Vin+tequila+lite sömn= flumprov och åtlöje i klassrummet! :P


Nu sitter jag hemma ensam å glor på MTV... Proppmätt, äcklad, pizzaface, fet, sa jag ensam,?  stressad, aptrött... Har tusen läxor som ska vara klara allt för tidigt. kommer aldrig hinna eller orka. Nån som vill hjälpa mig att plugga eller hålla mig sällskap? :)

Nepp, nu e de tv sen sängen.

Baj Baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0