Fyyy Fasiken, Detta är min undergång. Å lite hockey..

Siter med ett arbete som skulle varit inne i tisdags. Har inte hunnit börja med det förrän idag. Det funkar inte så bra idag heller, kan inte skriva, har inga ideer, tänker på kommande arbeten, arbeten som skulle varit inlämnande men inte är det, lärare som e dumma i huvudet, människor som gör mig irriterad, lilla jag som inte räcker till, kärleken, var är den? Ja, dessa saker och massa fler är förmodligen andledningar till varför det inte går så bra med skolan just nu.,. Presterar typ 20% av min kapacitet för att jag fysiskt och psykiskt inte har orken. Jag får mina kompisar på dåligt humör.. Förlåt tjejer för det... Ni vet hur jag är... Ni vet vilka ni är...

Nu ska jag återigen försöka vara positiv. Ehm.. Låt mig se.. Jusste! Cathi fyller år idag! Det är ju positivt! Grattis för fan! Ska dit å käka daim tårta och hallontårta å kakor åå .. :P smaskigt och skojsigt. Struntar i historian. Det som varit har varit. Nu ska vi blicka framåt. I helgen vart jag erbjuden att dansa på bardisken, iklädd burslesk underkläder (typ, korsett, hispers, lack å läder, ja allt möjligt sånt där dirty) Haha, En kille öppnar en ny klubb i Eskilstuna så några av mina tjejkompisar vart erbjudna att underhålla för kvällen. Jag vet inte om jag vågar dock. Jag är inte så burlesk av mig bara. Fast å andra sidan skylle jag behöva komma ifrån bålsta, och läxor å allt å bara släppa loss. Pröva nåt "outside the box" lixom! Jaja vi får se.

Juste mera positiva saker i höstdeppen. Igår var jag å emster på hockey. Skiiitkul! Det bar av till västerås å ABB Hallen. Vik mötte Björklöven. Emma pojke var duktig i målet. Fyfan vilken bra match, vi var skitnervösa, emma bet av alla naglar som  hon sparat ut. Jag sa till Emma att hon ska försöka få Jens att fixa ihop mig med nån lagkompis, så Emma å ja kan bli Hockeyfruar, gå på alla matcher tillsammans och vara nervösa, åka land och rike runt med våra snuskigt rika och sjukt snygga hockeyproffs :) Skulle inte va så dumt. Fanns nån i Vik som hetter Emil. Han var inte så dum ^^  Igår åkte även jag och emstlur skridskor själva! Kolla in min facebook får ni se själva hur bra vi e! Haha! Vi ramlade iaf inte!

Jaja, back to reality. Mamma e hemma nu, eller om nån minut. VI ska ner å köpa mat tillsammans. Har städat så gott ja kunnat men vet att ja kommer få skäll iaf. Suck*... Nu blir de lite thaimat, sen kommer söta emma å nyklippta frida och hämtar mig.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0