Gamla tiders svull

Varit hemma hos Netto sen i fredags. Haft så mysigt. söndagen ägnades mestadels åt slöerier och måndagen åt svullerier. Duktiga som vi e knatade vi ner till ICA för att inhandla ingredienser till kvällens hetsätning/svull. Häng med nu, Vi köpte:

- 1 påse chips
- 2 påsar dipp
- 1 gräddfil
- 1 gurka
- 1 blomkålshuvud
- 1 påse morötter
- 2 gorbys
- 3 billys
- 1 burk Oboy

Sen svullade vi allt detta till 2 Disneyfilmer. Skönheten och Odjuret och Törnorosa. En helbra Måndag vart det. Som Nett sa, "Såhär borde varje måndag vara".

Nu ska jag sova tror jag, ska bara orka ta mig upp ur min varma säng och gå å borsta tänderna. Godnatt alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0