I'm Back!

Kortfattat första inlägg eftersom jag är lite krasslig efter det långa blogguppehållet.

- Ny blogg, nytt utseende, nytt namn, ny handling

- Om: Mitt liv, min speciella mor, mitt knäppa humör, mina underbara vänner m.m

Idag: Vaknade 12;23. Gick upp, gjorde te, pratade med mor om gårdagen helt utan tjafs faktiskt. Gick in på toa, klämde några finnar från gårdagens onyttigheter, mamma tjatade om att jag skulle städa rummet. Gick ner på rummet, satte mig i fåtöljen och pluggade lite. Sen vart det kista och bio. Grinig/stressad/dampig morsa i baksätet, cool Leffe i passagerarsätet, och trötta jag framför ratten. Mamma Mia på bioduken, töntig feelgoodfilm som fördrev tiden okej i alla fall. Hemfärd. Datorn, bloggfix och sängen där jag ligger nu. Nu är jag trött, detta första inlägg tog på krafterna eftersom bloggkonditionen inte är tipptopp.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0