Mitt intressanta liv

Här sitter jag idag igen, ensam, patetisk och skabbig. Har precis hängt tvätt, innan det kollade jag på Tropic Thunder, åt en burk Hare Kuvär (vet inte hur de stavas) men gröna bönor typ och drack en kopp Oboy. Har egentligen mycket "viktiga" saker jag skulle behöva ta hand om, men det vet jag inte om jag orkar. Städa rummet, plugga, ringa ett samtal, köpa nya jeans, köpa present till syrran, duscha, fräscha upp mig, klippa mig, slinga håret... Ja fyfasiken. Tror det blir bättre om jag bara sitter här ett tag och funderar vidare på om jag ska orka ta tag i mitt liv. Har msn igång ifall att någon dum jävel skulle få för sig att prata med mig :) Vilket ingen gör, men man kan ju hoppas. Kom på att jag måste ner till banken också och utföra ett ärende, men det får bli imorgon när de har kvällsöppet... Oj oj oj... Jag behöver en dag/kväll på stan tror jag. Med Netto kanske?????

Anyhow, nu ska jag fortsätta med mitt intressanta liv. Bye!

Kommentarer
Postat av: nett

GRATIS LATTE TILL ALLA



bwhihi SMAJL ;D

2008-10-29 @ 16:10:35
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0