Pissväder och spöken

Oj vilken dag, å vilket väder! Haft fullt upp hela dagen. Började med att jag åkte ner till centrum kl 10 för att fixa lite saker, senare kom netto och vi fikade på café valhall inna vi drog in i pissvädret till el stockholmo. Netto följde bara med som  moraliskt stöd(slav) medans jag köpte "lite" saker. Donken vart det såklart, lite smink, ett par skor, en topp och lite annat. Sen när vi kom till Bålsta igen snöade det ute. Fy fan säger jag bara vad kallt det var. Just nu sitter jag, har precis ätit lite mat coh bara slöar. Funderar på att hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite snart för att sedan pallra mig ner för att, DISCOBOWLA! :P haha ja de är sant,Amanda ska bowla i kväll. Med Anette, Pulina med bror, Millan med Pojkvän och min syster Anna. Härligt gäng blir vi. Vet inte hur mycket erfarenhet de andra har av just bowlling, hoppas ingen eftersom jag villl vinna! Haha. Efter bowlingen byter jag kompisar och drar med Emstlur, Fridus och Tjackie till Hanell för att roa oss. Emma e nykter ikväll vilket är skönt, hon kör bil och vi slipper chansen till hennes snefylla ;). Puss på dej gumman!

Jusste, idag e de ju typ halloween eller nåt. Hehe

Nu in i duschen! Hej och Ajöken, Alla spöken!  ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

vet du någon fest ikväll amanda?=)

2008-11-01 @ 14:20:51
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0