Slutspelsskägg, snefylla och hemmakväll

Gårdagen var tokig. Satt hemma hos Kära Netto och syster, åt godis å myste. sen fick jag för mig att jag skulle ner på Rickards, trota att jag var ensam... Så jag tog mitt pick å pack och sprang ner dit för att kolla läget. Haha, på över 100 meters avstånd ser jag en bekant filur stå och vingla och prata med vakterna.. Han var liiite för överförfriskad för att få komma in, stackarn, så de kan bli. Riktig snefylla asså, hehe. Men iaf, modig och ensam som jag är knatar jag in och möts av typ 100 hockeykillar med slutspelskägg och bärs, kändes som jag var den enda bruden där! Haaha. Jag var där en stund bara för sakens skull se runt ett knata jag hem och sov. Speciell kväll iaf.

Snart ska jag ner till Mormor och Morfar för att möta upp syster, mamma och leffe för att gå ut och äta. Min kära syster fyller 20 den 3:e November och vi ska fira det med M&M innan de åker till Sälen. Hoppas på en trevlig och lugnt kväll ikväll. Fick erbjudandet om att åka in till stan och gå ut men jag tackade nej, behöver en kväl för mig själv i lugn och ro känner jag. Det var länge sen. Har inhandlat mandariner, passionsfrukt och hare kuvär (eller hur f** de nu stavas) så min kväll är iaf räddad. :D Nån som inte heller har planer för kvällen får gärna komma hit å sällskapa med mig, sällskap är ju faktiskt inte helt fel. Vi kanske hörs senare. Ha det så bra så länge. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0