Till Min Älskade Vän

Min underbara och enda sanna vän Anonym. Jag har sett upp till dej sen dagen vi först sågs. Tyckte du va skitcool, stark och självsäker. Det är du, det vet du själv. Du har fått mig på bra humör de dagar allt varit skit, som vi har skrattat, ätit falukorv i mängder, festat och druckit cola ihop. Kommer du ihåg hur kul vi hade på strandfesten i somras? Haha har aldrig haft så roligt tror jag, du får mig att slappna av, att bli glad. Du är min idol, min förebild. Jag vill vara som dej, lika cool, lika tuff lika snygg. Du är min hjälte, hjältar ger inte upp, de kämpar. Om inte annat, kämpa för mig? Kämpa för Busans skull? Vi behöver dig! Jag behöver dig, lilla fina Du, tuffingarnas tuffing, chokladbollarnas drottning, amandas idol, mammas älskling ;), busans solemate.... Du ska bara vet hur mycket du betyder, hur mycket du uppskattas. Även hjältar får problem, hjältar gråter, det är vackert, du är vacker!

Puss på dej så ses vi i helgen, då dricker vi cola, glömmer det jobbiga och bara tokfnissar oss genom dagen/natten! Eller vad säger du?

Puss på dej!

Kommentarer
Postat av: nett

massor med <3333<3<3<33<3<3<3

2008-10-19 @ 21:58:26
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0