Trött.

Imorgon e de onsdag, sen e de torsdag sen e de Fredag... Sen e de HÖÖÖÖSTLOV! Fyfan vad jag behöver det! Jag kommer precis från cafeterian där jag somnade på en soffa med jackan över huvudet. Pinsamt, såg ut som värsta lodisen.... Har iofs gjort exakt samma sak förut haha. Har till och med bild på det. MEn seriöst, så extremt trött som jag är nu finns inte. Skolatrött, livstrött, allmänt trött bara. Längtar förhoppningsvis till helgen, hoppas de e fest eller liknande, sen hoppas jag att mitt hår hinner komma tills dess. Imorgon, som jag sagt tidigare är det Sthlm som gäller, klassen ska på UTFLYKT! Ska bli skönt, sen har vår snälla lärare gett oss sovmorgon dagen efter. Ni ser, lite positiva saker?

Just nu sitter mina underbar klasskompisar och terrar mig med laserpenna, moget va? Jag vill dampa men har ingen ork till det, orkar inte höja rösten, skratta, inget. Fyyy. Vill sova, i 100 år helst. Sen vakna helt orörd och må toppen, vara pigg, positiv och vacker. Thats What I Want foaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0