Måndag, Onsdag, Fredag.

Hej igen! De har faktiskt hänt en del sen vi sågs sist. Som jag sa bor jag nu hos pappa för omväxlingens skull. I fredags var jag på rickards, sen spelade vi Rockband hos en Patrik, sen drog ja på partaj hemma hos Johanna Hanell. Det var skoj, träffade massa folk, gamla som nya. Jag sitter just nu och funderar på hur F** jag ska göra med mitt j**** historiaarbete. Det bara måste vara klart idag, även om jag totalt har kört fast och vet inte vad jag ska skriva om. Sen har jag ett antal uppgifter, mindre som större som ska vara klara INNAN lovet! Usch fyfan.

Jag har lite att se fram emot i alla fall. På måndag sänder jag och två kollegor det efterlängtade radioprogrammet om Futurum. Ska bli både spännande och nervöst. Reportaget från skolan är inte ens halvvägs klart, så på Måndag har jag knappt 2 timmar på mig att sitta med ljudredigeringen och fixa ett helt klart och acceptabelt reportage. Kommer bli knivigt, eftersom jag ovanpå det egentligen är ansvarig för ett Uppsalaprojekt där jag är ansvarig för röstinspelningarna. Ja ja vi får väl se hur det går. För er som bor inom Uppsalas gränser kan höra miggöra bor mig på 98,9 ;). En annan dag att se fram emot är Onsdagen, (bortsett från mitt tal jag ska hålla då) då ska min klass dra till stan och kolla på inspelningen av Fredag hela veckan. Det ska bli så skönt att få komma bort från skolan och bara umgås med klassen, avslappnat och förhoppningsvis ska vi ha kul ihop, det behöver vi verkligen nu såhär innan studenten, gemenskap. Sen ser jag även fram emot Fredag. Då är det ABB hallen och hockey med Emster som gäller. Vik vs. Huddinge. Emma kollar i sin Jensa i buren och jag kollar in matchen. Det ska bli skitkul! Jusste förmodligen får jag långt vackert hår i veckan :D. Jag gillar mitt hår som det är nu men jag känner att jag behöver en förändring, så jag byter ut min frilla som folk förknippat med mig i drygt 2 år nu och satsar på långt. Hoppas på fest till nästa helg, å kanske lite shopping. Netto, om du läser detta! Du kanske kan ge mig din födelsedagspresent i helgen? En dag i stan med dig, fika och mys? Hör av dig! :D Om någon annan har ett roligt förslag till helgen, var inte rädda, slå en pling så e ja kanske på!

Ikväll kanske jag drar ner själv å ser på hockeyn. Bålsta vs. Arboga. Spännande, Arboga är bra har jag hört, men Bålsta också. Men det är den där Letten eller ryssen i laget som är farligt. Sänker de honom så har de matchen i sina händer.

Nu öppnar jag worddokumentet och ger mig på Historian, wish me luck!


Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: nett

jag är på! här är jag! hahaha :D du ska få en annan sak av mig också som jag hittade i veckan. SÅ likt dig! hahaha, jag dör :D PUSS

2008-10-19 @ 16:37:53
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0