150 fucking minuter workout! Tjingeling!

Nyss hemkommen från 2,5 h träning! Fatta, jag har jobbat mitt ass off i 150 jävla minuter. Men tro mig, det var inte utan gnäll å tanken på att dra därifrån ett par gånger. Tog ut min frustration på syrran ^^ Först 1 timme core sen resten box. svinjobbigt i mitten men askul på slutet och nu känner jag mig så nöjd.

Imorgon bitti ska jag plocka upp Markus kl 9 och åka ut till Bro bålsta golfklubb å skriva på kontrakt för sommaren :) Känns skönt att man iaf har någon inkomst i sommar. Sen bär det av till skolan för att hålla tal och få skäll av religionslärarn ^^ Nu ska jag snabbtvätta en maskin så att jag jag ickesvettluktande kläder att ha på mig imorgon. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så himla duktigt av dej och Anna! Kram

2009-04-16 @ 22:43:00
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0