Efter veckors tappert kämpande har han nu stilla somnat in...

Hej. Nu har han dött . Som förväntat dock. Han har varit sjuk en längre tid nu och idag tog han sina sista andetag. Trist men sant. Men han hann iaf skriva ett testamente (göra en backup) innan han kola... Jag pratar såklart om min dator. Dagens datorer lever fan inte mer än 1,5 år. Trist men sant. Verkar som många datorer kraschat denna vecka. Svininfluensan? Dödsvirus? Hehe. Nog med ironi. Jag har nu tack vare att jag fått låna pappas dumburk kommit igång med historian. En bit på väg iaf... Alltid något? Har nyss suttit ute en stund med madde å jenny å pratat. Mysigt om man bortser från alla myggor. Nu ska jag kolla på lite tv å sen försöka sova. Godnatt på er och ta hand om era datorer, inga fler dödsfall idag. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0