Fin Fredag

Hej Bloggen.

Igår var en bra dag :), Varmt och fint, positiva besked och mys på millas balkong. Ja, efter skolan åkte jag he till Milla så satt vi på hennes stora och fina balkong i solen. Underbart! Mer sånt! Senare åkte jag hemåt för att följa med Emster till Upplands väsby för att hämta en bokhylla till hennes lägenhet. Det var en skitstor grej som vi först var tvungna att montera isär för att få med i bilen, sen skulle skiten konkas upp för alla trappor till hennes lägenhet. Hon bor högst upp, ingen hiss, 10 trappor! Snacka om att vi var sluta när vi fått upp alla delar. Men vi fick upp hyllan och ooooh så fint det blev. Senare firade vi det hela med lite vin å mys.

Jusste min studentklänning har kommit nu :) Den är toppen, alldeles lagom.




Kommentarer
Postat av: Frida

Fin klänning! dock tycker jag att det är dålig stil av dig att inte svara!! din jävla kräfta ;)

2009-04-18 @ 18:53:05
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Frida

Igår på fyllan? jag skickade smset idag lilla du =P

2009-04-18 @ 19:11:55
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0