Förrvirrad hets

Hej hej. Det är jobbigt just nu. Mycket i skolan. Har aldrig haft såhär mycket att göra. Ansökning till utbildning och ungefär 20 st betygsgrundande uppgifter, större som små som ska in inom nästa vecka och veckan därpå: känns inte bra. HAr suttit i ett par timmar idag och filat på Historia uppsatsen.. Går väldigt segt.. Skulle vilja ha lite vägledning, jag svmalar bara runt i ring, kommer ingestans, skriver, raderar, skriver och tar bort igen. Jag har ingen röd tråd. Eller jo, men ingen jag hittar fram till iaf ? Snälla, ingen som vill hjälpa mig lite. Syrran? Jaja, spelar ingen roll hur mycket jag än vädjar. Det är bara JAG och ingen annan som kan göra detta, hur jag ska gå tillväga vetefasiken. Gud? Hjälp? Magi? Jag önskar att jag var smart, kreativ och utan hämningar, att jag bara skulle kunna sätta mig, släppa lös och skriva klart skiten,. Men ickesanicke. Här sitter jag å velar. Hur ska jag skriva referensen på en artikel jag inte hittar upphovsmannen till? En bok där utgivaren ingte står med? Hur mycket ska jag skriva om Samerna historia och hur mycket ska jag lägga på jämförelsen? Sorry att jag förvirrar er,. men ja e rätt förvirrad själv just nu... Som ni kanske märker. Nu ska jag iaf ta ett break, ta lite nybryggt kaffe och ställa mig på balkongen en sväng å andas... Får vi se om det blir bättre,., Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0