I´m Home Bitches!

Japp, det är sant. Jag är hemma från 5 dagar av skidåkning, tjafs, tjock mat, bira, afterski, kareoke, lite mera bira, varm choklad, sura miner, skratt, fnitter, snygg dansk, sol och mycket mer. Ja det har hänt  mycket vill jag lova. Biler kommer senare. Men jag kan försöka briefa er lite kort om det intressantaste.

Vi kom som sagt upp i onsdags kväll. Jag, Syster, Niclas och Anette. Det blev mycket underbar skidåkning, anette gjorde många roliga vurpor`^^, jag mest gnällde hela dagarna som jag brukar, ^^ Niclas var bara jävligt seg som vanligt och syrran var bara störig. Helt underbart ;) Men lite skoj har vi faktiskt haft. Skrattat åt fula människor från stolsliften, ramlat i liften *host host Anette*, Druckit Hof Mmm mm, vi har hoppat från tak, spanat på killar, jag har lärt mig lite mera danska ^^
Har ni andra haft ett lite fartfyllt lov som mig?Vad har jag missat här hemma i bålsta/stockholm/uppsala?

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka tak har ni hoppat ifrån? Och du, inga danskar!!!!!

2009-04-12 @ 20:40:19
URL: http://missroo.blogg.se/
Postat av: manda

Haha, vadåra??

2009-04-12 @ 21:13:22
URL: http://missroo.blogg.se/
Postat av: mongoface nr 1

hahaha mamma dansken var 36 år och vägde säkert 140 pannor hahahahah



2009-04-14 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0