Nemen hejsan

No school tomorrow! :D Nice nice! Så Imorgon blir det plugg plugg plugg, ansökan till skolan och kanske klippning/slingning? Båda måste göras men jag har knappt råd med det ena om jag vill överleva nästa månad :( ser ut som fan i håret, inte klippt sen i höstas och utväxten är 1 dm lång-.... Inte snyggt...

Idag när jag kom hem somnade jag på balkongen en stund, sen ringde pappa å sa att jag var tvungen att röja upp här hemma för en i hans band skulle komma hit å fika... Så jag har nu damsugit, bryggt kaffe och städat.. Sen ringer pappa och säger att de fikar hemma hos farmor istället ^^ jaja, men nu blev det snygg här hemma iaf. Hehe. Pallar inte skriva mer, för jag känner att det bara ´kommer bli gnäll då.. så. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0