The past is in the past, I´m looking forward, Aight?

Nu har jag skrivit ett helt tal :D Som inte ens ska vara klart förrens, länge? Känns underbart. 1 down, 10 to go! Jihaa! Jaja, vet inte hurviktigt detta tal var men det kommer iaf bli bra. Synd bara att jag inte kunnar skriva detta tal för 6 månader sen och fått vg istället för IG i svenska C. Jaja, the past is in the past, im looking forward. Imorgon slutar jag halv 1, då ska jag fara hem och sätta mig på biblioteket i ett par timmar och jobba med någon av mina uppsatser jag måste göra. frågan är vilket, en  religions uppsats som skulle varit inlämnad för 2 månader sen? Eller en betygsgrundande historiauppsats som ska vara inne om 3 veckor? Får se om jag känner imorgon, om jag vill ha bra betyg i Historia eller Religion... Nu har jag faktiskt suttit här å pluggat på kökssoffan i 4 timmar så nu har jag träsmak i arslet. Så nu är det sängen och strax greys som gäller!
Bye bye på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

IG, vaaa? Bra att du kommit igång! Klänningen har inte kommit än. Kram.

2009-04-15 @ 20:37:51
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0