Dagisbarn i all ära

Hejsan alla glada :) Idag är det. Onsdag? Ja det är det, vart lite osäker där ett tag. Solen skiner och jag mår rätt bra . Hade så kul på tåget imorse. Det kommer in en liten dagisgrupp som komma å satte sig i samma vagn som mig. Först tänkte jag "Ånej" men efter en stund så tyckte jag barnen var så otroligt söta och underhållande. Barnen var ungefär mellan 2 och 5 år gamla skulle jag gissa. En liten kille, jag tror han hette Melvin om jag hörde rätt. Han var sjuuuuukt söt, och jag kan lovar att han kommer skiiit snygg när han blir stor ^^ Sen var det en pytteliten supersöt tjej som satt mittemot mig. Hon var helt tyst hela resan, alldeles farscinerad av utsiken och upplevelsen av att åka tag. En gång såg jag henne ta upp, om det nu var ett gammalt tuggummi eller nåt å stoppa i mun. <sen såg hon lite ledsen ut när hon satt å sög på den, för hon visste att hon låg illa ute om någon av frökrarna såg. Men. Det roligaste av allt var när en av de äldre barnen, en såndär lillvuxen liten sak ni vet sa värsta kommentaren. Hon va väldigt smart, 4 år kanske.

Alla barn i kör: Åååh, kolla flygplanet!!!

Lilla tjejen: Wow, men det ser ut som att den är påväg att kraschlanda faktiskt.

Fröken: Nej, sådär får man inte säga! Jag som snart ska ut å flyga, jag blir ju livrädd.

Lilla tjejen tillbaka till fröken: Vilken tur att jag inte ska ut och flyga då!



Haha, så jävla skön. Den kommentaren kan jag leva på hela dagen :) Ni får ha det så bra! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0