Jag är den ni älskar att hata

Varför älskar folk att hata mig? Jag förstår inte, men något är det. Jag är människan som ingen vågar bitcha sig emot öga mot öga, men som alla älskar att kalla de fulaste orden de kan bakom ryggen. På mig tar man ut alla sina aggressioner, irritationer, man använder hemska ord. Inte TILL mig, utan OM mig. Jag är människan man gillar att snacka skit om. Att det bara känns bra, när man inte har nåt bättre att prata om kan jag tänka mig att det är mig man pratar om. Bara för att man kan liksom. Bara för att man tror man har EN anledning.

Det här är iaf vad jag tror, har på känn. Jag kan förstå att det är skönt att hata mig.

Jag har gillat er, gett er chanser, haft kul. Men ingen ville ta in mig. Vi skulle kunnat haft jävligt kul ihop. Så istället för att gå å hoppas på att det ska fungera en dag så får man väl ge upp. SÅ det gör jag nu, gång på gång har man bevisat att det aldrig kommer funka, aldrig bli bättre. I surrender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0