Vem vågar störa mig denna söndag? Alla tydligen...

Hejsan alla glada. Jag har inte orkat blogga på ett tag. Har varit rätt nere å trött så det har bara inte blivit av. har nyss diskat en massa disk, småplockat lite här hemma. Går runt och ser ut som skit, skitiga mjukisar, tjocktröja, osminkad, a sådär som man faktiskt får se ut en söndagseftermiddag, eller hur? Så plingade det på dörren och jag fick lite smått panik eftersom ingen nånsin brukar plinga på här.... Men jag är väl tvungen å öppna. Då står det 2 helt okända ansikten där. En kvinna och en man, civilklädda. Min första tanke var, Polisen. Vem har dött nu? Vad har någon gjort? De frågade efter pappa, men han var ju inte hemma. Haha, jag är så töntig. De skulle komma tillbaka, innan de gick så sa de att de var frn valberedningen eller styrelsen. Puh, haha de skulle bara höra med alla medelmmar vilka som ska stanna i styrelsen eller inte. Jaja så kan det gå.

Igårkväll drog jag och steffi till agviken en sväng, Vi fick skjuts av Andreas Thanger :) Så snällt. Men det sög där så vi åkte hem efter ett tag. Trots att jag kom hem i tid sov jag til halv 2 idag ^^ har jag nog alddrig gjort tror jag.. skirskumt. Kan ju bero på att jag blev väckt ett antal gånger av att telefon ringde och sms som tjöt. Skitdrygt, speciellt det som personen i telefon ringde å väckte mig för att säga. Kul, skitkul! Men men, life sucks.

Nu ska jag snart ställa mig och laga mat, blir lite kyckling med ugnsrostade grönsaker å rotfrukter :) Ska bli gott. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: mamma

Life sucks, inte...

Skit i alla "kompisar" som gör att du mår så dåligt.

Vad är det för larv att terra någon mitt i natten??

Ödsla inte din tid med att bemöta detta, dessa tjejer är inte värda ens en sekund av din tid. Det visar sig alltid till slut vilka som är ens riktiga vänner. Skitsnack och intriger är något som bara de allra svagaste och mest osäkra behöver ägna sig åt, för att hävda sig, eftersom de innerst inne bara är osäkra och otillräckliga. Glöm!! Kram mamma

2009-04-05 @ 22:01:25
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0