Vinkrök, nykterfestande och Söndagsparty

Helo gottfolk. Idag är det söndag, snart måndag morgon alltså. Då kanske ni undrar vad jag har haft för mig för att få helgen att gå så snabbt? Å det är precis vad jag tänkt berätta för er. Bra va?

I fredag hände det mycket grejer vill jag lova. Det jag inte redan skrivit om var kvällens tokigheter. Det började hemma hos Emma, jag och hon fixade oss i hennes fina lilla lya. till en början hade jag bestämt mig för att inte dricka vin så jag kunde köra. Men sen tänkte jag: VArför i helvete ska jag få ha tråkigt och köra alla andra till roligheterna? Spå jag korkade upp och drack lite äckligt vitt vin istället. Kvällen blev galen, sprang mellan två olika vinkrök och hade rätt trevligt. Sen bar det av på en lång, kall och virrig promenade mitt i natten för att sedan gå hem och sova. På köksgolvet för min del^^ Men jag måste säga att det var en relativt lyckad kväll. Gårdagen däremot var lite tokigare. Nyktert, segt, trött. Ja typ så kan man beskriva gårdagen. Jag var chaufför, kom hem sent, runt halv 3, vaknade halv 2 ida. Vad hände? Aldrig i mitt långa liv sovit så sjukt längem´. Kändes skitskumt....... Jaja, screw that. Nu glor jag på One Three Hill, snart Gossip Girl och sedan blir det lite söndagspart med Filip och Fredrik. Yes. Thats that. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0