U- Town, once again

Förlåt för dålig uppdatering!

Men nu ska jag iaf breafa er om vad jag gjort det senaste dygnet. Igår brummade jag iväg till Uppsala och mitt gamla Gymnasium, GUC för en liten klassåterträff. Vi snackade och åt sen drog några av oss vidare hem till Milla, vi drack ett glas vin och snackade lite till för att senare ta oss in mot stan och lite utgång. Vi började på ett ställe som heter Etage, och det sög, men sen gick vi vidare till Kalas, ett nytt ställe (för mig). Det var superstort och fräscht, och vi brudar dansade och hade kul i ett par timmar! Synd att inga fler från klassen ville följa med! Inte så ofta man kommer träffa de igen! :) 

 Nu ska jag vila lite för att sedan göra mig iordning å dra på 20 år kalas! Puss å kram



Bild på tjejerna från igår!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad fina ni är gumman! kul att ni hade roligt :) puss!

2009-12-05 @ 16:47:01
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo, jag har varit där förr. Helt okej ställe. hehe njaa, jag kan inte gå ut utan en riktig förfest. Men det blir ju såklart fler gånger!

2009-12-06 @ 16:11:13
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0