Absolut inte min dag....

Gick upp vid sju imorse. Mådde helt okej. Kände att jag hade en kommande urinvägsinfektion på g... Inte kul men jag pula i mig ett antal deciliter vatten och hoppades på att det skulle gå över. Icke! Väl påväg till tåget, sittandes med stjärten på en frusen cykelsadel känner jag att det inte går så bra. Har så sjukt ont att jag svänger in direkt till vårdcentralen och fixar en akuttid. Får sitta å vänta typ 2 timmar innan jag kan gå å hämta ut recept på apoteket. Men äntlitgen, ungefär 3 timmar för sent sitter jag på jobbet. Blir nog lite stressigt idag kan jag tänka mig. Mår lite illa oxå :S Inte bra, inte bra.

Klockan 1 är det kommunikationsmöte. Undrar vad som händer då. Massa tittarsiffror och annat kan jag tänka mig. Känner mig som sagt inte top notch idag direkt. Hoppas ingen tycker jag är dålig för att jag är lite slö idag.. Får väl jobba dubbelt upp när jag mår bättre. Nu ska jag gå till Nyheternas matsal och värma min mat, sen tillbaka hit å äta samtidigt som jag måste läsa igenom morgonens alla tidningar :) Vi hörs senare.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0