Amanda har börjat gå i trappor...

Japp, det är sant. Men det är inte det roliga. Netto och jag går upp från tunnelbanan mot centralen:

- Amanda: "Jag är rätt duktig, jag har faktiskt börjat gå i trappor överallt istället för rulltrappa eller hiss"

- Nett: "Det är ju jättebra, vardagsmotion är toppen"

- En kille som går förbi i trappan: "JA, om man går LITE snabbare kanske"


Haha. Jag vart så sjukt paff. Han var helt seriös, och lät arg typ. Haha, kanske 30 bast, MAX. Jag viste inte om ja skulle skratta eller gråta. Vart helt mållös. Haha, bara fnös å  skrek. Det var faktiskt rätt klockrent. Haha, men så jävla snopet. SÄttet han så det på, som att jag var värsta tjockisen han irriterade sig på. Jag lovar att han hade en dåligt dag. Frö jag hade lika gärna kunnat sagt så till nån om ja var sur.


Kommentarer
Postat av: Cathi

ofcourse:P jag har själv snott den haha

2009-02-17 @ 00:30:45
URL: http://tjackies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0