Dagen som började bra, men slutade i tårar

Asså helvete vilken dag. Totalt förstörd. Gråtit, skrikit... Nu är jag bara tom. Har gett upp, orkar inte lägga ork på nåt. Blir bara så trött å less på saker å ting. En kväll som såg ut att bli rolig, umgänge med massa människor slutade med en ensam kväll i tårar. Har ingenstans att ta vägen ikväll, får köra runt i bilen i väntan på att jag ska köra hem Emma.... Känns inte så uppskattat dock, men jag är duktigt. Jag är svensk, jag biter ihop, tiger och låtsas som att det regnar. Haha, inte likt mig, men just nu har jag inte den fysiska eller psykiska orken att säga ifrån. Fegt? Ja! Vem bryr sig. Bättre tider väntar förhoppningsvis... Sarkasm? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0