Ensam och (myser) ikväll

Japp. Det är sant. Jag ska ikväll vara alldeles ensam. Men jag ahr ingenting emot det. Ska snart åka å hämta pizza sen hem, kolla Lets Dance och bara mysa. Lär ju bli sängen tidigt. Jag har 60 kr på mitt konto, bränt upp pengar jag inte har. På träningskort bland annat. Känns inte bra. Jag kan inte leva på bara studiebidraget länge till.... Måste hitta nåt helgjobb.

Jobbet idag gick bra. Väldigt trött bara. Supergott eftermiddagsfika, Chocolate Chip Cookies! Mums! Åkte till jakan vid 5, mötte upp Emma sen hem och hämtade hennes bil som jag ska ha i helgen medan hon är borta på romatisk weekend,

Jaja, hoppas ni andra  får en underbar fredag. Om ni nu ska festa, spendera tid med de ni älskar, eller bara mysa! Får se hur mysigt jag får. Ska iaf försöka!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0