Första dagen på APU:n

Nu sitter jag vid Millans skrivbord och dator. Varit här på fyran sen 9 imorse. Fixat inloggning och mail, fast det visade sig att mitt konto funnits kvar sen förra året :) Ska snart ner till receptionen och fixa passerkort eftersom maskinen var trasig imorse. Hur som, helst, nu är jag här, jag är redo och jag är positv, jag ska göra allt jag kan dessa veckor, kämpa på. :) Hoppas att får vara med på någon större produktion i år å kika. Saknar körslaget och hela miljön där. Synd att Millan har semester nu, annars hade jag förmodligen fått vara med henne. jaja, nu ska jag hämta en kaffe och sen klippa ur pressklipp å sätta upp på presstavlan i matsalen ;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jossie

Vi vann vi vann viiiii vann körslaget ! ;D

2009-02-02 @ 21:34:08
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0