Gårdagens lilla razzia

Ja ni gårdagen var... Lite annorlunda. Har fått bekräftat att jag inte är omtyckt utav många. Girls will allways be girls right?
Emmas oerhört söta Norska kollega vart lite väl på pickelurven så jag fick köra hem henne till Kallhäll runt 12 tiden, när vi kom tillbaka var det dags för nästa fylletroll att åka hem. Emmas Jens som var på Rilles. Men han ville inte hem innan 2 så jag emma å jessica åkte till shell, köpte korv å satte oss i lilla bilen och pratade medan vi väntade. Hade skitkul, satt å skrämde upp varandra om att de skulle komma någon utanför eftersom vi inte såg nåt för all imma på rutorna. Vad vi inte heller märker är det faktum att 2 polisbilar har kört och stannat runt om oss. De kommer med ficklampor och lyser in i bilen, vi skriker ju såklart för vi trodde, ja jag vet inte vad vi trodde men rädda vart vi iaf... Men sen får vi gå ut, jag fattar noll vad som händer. Försöker fårga en av de 4 poliserna men får inget svar. Emma blir förhörd och det visar sig att han som bilen är köpt av inte skrivit på ägarbyte pappret tror ja. Så bilen står på nån kille som polisen sa att "vi inte ska ha någonting att göra med". Han var tydligen välkänd hos de. Scary, emma var skiträdd men jätteduktigt :) Poliserna sa att hon skulle ringa och fixa det där imorn så var det bra. Haha riktigt spännande kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0