Lugn och Skön Fredagskväll

Vart inte helt ensam ikväll iaf. Åkte ner till Infran och hämtade pizza för att ta hem å käka framför lets dance. När jag kommer ut med maten i handen möter jag Syrran och Leffe! De ba: BUSTED!!! Haha, men de var ju inte oskyldiga heller. Hehe, slutade med att jag åkte hem och käkade med de och kolla tv sen åkte hem. Det var perfekt. Skönt att träffa syster yster. Länge sen vi skrattade och hade mysigt ihop. Älskar dig syrran!

Nu sitter jag hemma i min säng.. Har ett berg med rena kläder jag funderar på om jag orkar vika ikväll eller om det blir imorn...Får se :/ Imorgon ska jag iaf ner å träna kl 15.00. Ska bli skönt, får se om det blir fest på kvällen eller inte. Men då kan jag ju iaf dricka mitt vin med relativt gott samvete ;)

Nightie Night foaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0