Om vill veta vad jag har stoppat i munnen.

Godmorgon Godmorgon bloggen :)

Idag är det onsdag, det betyder att halva lovet har gått. Det betyder också att tjejerna ska ut  å ha kul i Uppsala. Jag funderar på vad jag ska göra. Vet att de skulle bli superkul, och att man kan göra det för nästan inga pengar vilket jag inte har. Jag kan vara helt nykter, vi kan gå in innan de kostar, men endå så är det resa och annat som kostar och det är pengar som inte existerar. Så jobbigt, im so broke! Har inte köpt någonting denna månad och är ändå pank... Pank pankare pankast!

Åh. HAr precis ätit världens konstigaste frukost. Tror jag var hungrig, lyssna bara på vad jag åt. Först bryggde jag starkt kaffe och gjorde min egna lilla latte. Sen rostade jag 3 mackor. Vi hade massa pålägg men liksom bara konstiga saker. Så mackorna bestod av.
Macka nr 1: skinka & tomat
Macka nr 2: Aioli, avokado & tomat
Macka nr 3: (åts inte uppt) Messmör & ost

Haha. Så nu vet ni vad jag har i magen denna morgon. Ska färessten gå å göra mig en till latte! Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0