Polisrazzia! Bigtime!

HERREGUD! Ni kan inte gissa vad som nyss hände. Polisrazzia bigtime! Shit pommfritt! Jag orkar inte berätta hela allt nu, men ni måste läsa om det imorgon när jag uppdaterat! Jag, emma och Jessica blev iaf överasskade när vi satt i bilen å väntade vid Shell av, Jo inte mindre än fya poliser som lyste in med ficklampor i bilen. Vi trodde det var ett skämt, att nån ville skrämmas så vi skrek som fan å skratta. Sen såg vi att vi var omringade av 2 polisbilar. 1 vanlig och en civil. Herregud säger jag bara. Vi blir förhörda och det går bra.. Men om jag säger såhär. Emmas bil kommer ju inte från de finaste bilhandlaren iaf ;)

Nu ska jag sova. Berättar ALLT imorn. För det vill ni läsa, rätt spännande!

Puss å godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0