Ryck

Jag fick ett lite ryck. Städade undan lite här hemma, damsög, vek mina kläder, tvättade en maskin och mig själv^^ Så nu är det lite renare å fräschare här hemma. Ska också ner till centrum om ett tag å köpa mjölk samt disktrasor. Våran är så sjukt äcklig att den typ kryper iväg av sig själv. En diskborste skulle nog behövas också? Japp, får bli en sån med.

Undrar vad jag ska göra sen? Imorgon är det iaf kamerarep igen på lets dance, sen på fredag ska jag in till jobbet bara för att städa på min plats för de ska flytta runt på avdelningen. Efter det bjöds det på vin, så man kanske tar ett glas ^^  Skulle ju kanske ut ikväll, men det blir inte så. Inser att jag inte har pengar till det, trist men reality. Nu ska jag försöka få mig ett ryck till så jag kommer i några kläder.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0