Skrattar så jag mår illa?

Har skrattat till jag gråtit. Åt vad undrar ni kanske då? Ja ni.. Om jag det nu visste... åt allt och ingenting. Emotional breakdown? Kanske de.. Hehe, men vafan, jag sitter ensam hemma en Fredag. Jag klagar inte. Jag har det så lugnt å mysigt så, men det blir vad man gör det till ^^

Nu mår jag illa helt plötsligt och är inte alls glad. Alltså, jag mår fysiskt illa :S Haha, kanske spyr snart. Näärå! Men det känns så nu. Nu har nog alla räkorna trillat ner i magen, alla på samma gång. Tryckte faktiskt i mig en hel del. Men det är ju så himlans gott! Vad ska man göra, magsäcken får väl gäöra lite extra plats.  Usch.. Nej nu ska jag fokusera på teven en stund. Puss!

Kommentarer
Postat av: jossie

just nu vet jag inte, hände idag... va en muskelbristning :/ hoppas verkligen jag tar mig upp i morgon eftersom jag har 5 dar kvar i skidskolan men vete sjutton om de får nån hjälp upp hädan efter :P

2009-02-20 @ 21:20:11
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0