Solen skiner och jag är glad!

At work. Men vill egenetligen bara sitta ute i solen so´m ser att att värma så skönt. Snart är det möte, jag har fått i uppdrag att leta fram 250 st "rullar" som skam skickas ut. Hur jag nu skla få tag på rullar vetefan, men jag fixar ;) En härlig morgon har jag haft. Kände mig utvilad imorse, på tåget sken solen in på mig, jag hade med mig en god fruktsallad som jag åt, köpte en kaffe på PB och nästan skuttade fram till tegeluddsvägen och fyran :) Nu sitter jag här, i min sköna stol och känner mig ganska glad. Så typiskt pms beteende, igårkväll var jag skitlack och ledsen, kände mig ful å fet, men idag är det alldeles tvärtom? Är det inte tokigt. Haha

På onsdag ska jag sitta i publiken í Efter Tio. Ska bli kul att vara med på en inspelning iaf, inte för att Malou von Sivers och hennes bokklubb är något som fascinerar mig är det ändå en tv inspelning och det gillar jag. Sen på torsdag och fredag blir det Lets Dance för hela slanten. Kamerarepet på torsdag och livesändningen på fredag förmodligen :) Äntlitgen drar det roliga igång! Nej, nu en  de back to work :) Ha de så bra i solen människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0