Hoppas jag kommer ur sängen imorn

Nyss hemkommern från träning. Helt slut, sådär härligt slapp i kroppen just nu. Får se om jag känner mig lika härlig imorn bitti eftersom det var ett tag sen jag tränade :P Druckit en Cappuchinoshake, och en banan, kollar på top model/shear genius. Zappar lite förstår ni. Fryser som en gris gör jag nu känner jag. Efter tv blir det till att duscha av sig den intorkade svetten, tvätta bort mina ögon som är fullständigt kolsvarta eftersom jag glömde ta bort kajalen och mascaran innan träningen. Såg ut som en riktig dragqueen under passet. Nett fick sig iaf ett gott skratt, och jag med för den delen. Jag valde också helt fel tröja att träna i. Ett oversize linne, vitt sådant som var totalt genomskinligt och urringningen var waaaay too deep. Så jag flashade både bh och annat under passet tror jag. Tur var väl det att det bara var 1 kille/gubbe i salen och han såg ut att ha annat att tänka på.

Jusste, imorn blir det nog ingen uppdatering förrän på eftermiddagen eftersom jag ska va på inspelning mellan 9 och 12.  

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0