Stress, Rumpchock och lite Cha Cha!

Pheew... Andas för första gången idag känns det som. Vilken stress, jag gillar att jobba under press men man blir helt trött i huvudet till slut. Äntligen får jag sitta ner och andas och slappna av. Kopierat och tryckt över 100 skivor som jag sen lagt ner i kuvertsamt adresserat de. Skulle iväg innan 4 så det vart lite stressigt. Nu är hela avdelningen på personalmöte. Jag borde egentligen också vara där, men jag känner att jag hellre tar det lugnt en stund och gör klart Linns uppgifter medan hon är på möte. Vilket är att bläddra igenom morgonens alla tidningar och leta pressklipp, har även kolla på presslinjen ifall någon ringer. :) Känns bättre så.

Ikväll är det box på träningsschemat som gäller. Försöker få tag på nån som vill boxas med mig. Tror syrran ställer upp eftersom Anette har blivit sjuk. IGEN.. Stackarn.

I förmiddags var jag som sagt i lets dance studion och kika på kamerarigget samt "hjälpte till" med intervjuerna och journalisterna. Riktigt kul att se alla dansa, de är så duktiga. Laila visade rumpan, bigtime. Så det kommer ni se i kvällstidningarna imorn! Kjolen fastnade i trosorna utan att hon märkte det så hon visa arslet i någon minut och pressen fick sig lite bilder. Magnus nummer är också rätt roligt. Han dansar med brösten ^^ Mer än så säger jag inte, det kommer även vara ett fräckt mellanaktsnummer med alla proffsdansare. Magdalena Graaf var även på besök i smyg för första gången sen hon blev sjuk.
Missa inte: Let´s Dance Imorgon kl 20.00! Kommer bli grymt, Morgan är bäst!

Nu ska jag jobba vidare. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0